fredag 9 september 2011

Tältningen! :D

Nu har jag kommit hem från tältningen med skolan som var riktigt awesome! Iaf jag tyckte att det var riktigt roligt att tälta med så roliga människor som jag gjorde att det inte spelar någon roll att jag frös ganska mycket och att jag inte sov mer än någon timme på hela natten ;)
Men sova kan man göra hemma ju!
Det var iaf riktigt roligt och något som jag inte kommer att glömma på ganska lång tid eftersom vi var så galna och så roliga under hela tiden vi var där! Och så mycket jag har garvat xD
Vi har även skämt ut oss lite under den så kallade poängjakten då vi skulle göra massa roliga och knäppa saker för att få poäng till lagen vi var uppdelade i. Så jag fick lov att offra mig och springa runt och leta efter tio stycken treor som jag skulle pussa på kinden xD Vi hade iaf riktigt roligt sedan med i tältet på kvällen då bla. killarna sulade korvbröd på varandra (ingen aning om vrf korvbröd men ändå :P) Så som ni förstår så var det fullt upp med massa knas och roliga saker som kompenserade sömnlösheten :D

Puss och kram! Nu ska jag bara vänta på att mamma och syrran ska komma hem med Amanda från lekparken så att man kan få tillfälle att busa och mysa med sötnosen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar