onsdag 14 september 2011

Dagens små äventyr hittills! ;)

Hejsan allihop, idag har jag mest ätit frukost (kanske fel ord på lite yougurt och en rostad macka :P) och varit en sväng med mamma på Vivo för att vi skulle handla blöjor till Amanda och Denniz som var super billiga där ;)
Sen har jag mest försökt att skriva klart min historia läxa som handlar om att jämföra Guds tio bud och en Egyptisk dödsbok... Lite små tråkigt men måste göras då den ska vara inne på fredag ju :O

Imorgon ska jag åka till skolan oxå för känner mig bättre och vill inte hamna efter hur mycket som helst har ju redan varit borta i tre dagar nu ju!! *Stress*
Kom på en rolig sak idag oxå när jag läste i vad man skulle svara på olika frågor för idrotten, en fråga var "Är du mycket stressad?" snacka om sämsta frågan! Hur ska man inte kunna vara stressad när man hela tiden får nya läxor och uppgifter att göra samtidigt som man iaf försöker att ha ett normalt fungerande socialt liv!!
Oj, blir nästan arg över det där men ändå nu ska jag fortsätta med historian och dunka musik på högsta volym! :D

PS. Kom ihåg att skicka iväg en eller några frågor till mig på frågestunden, skulle vara jätte roligt!!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar