lördag 10 september 2011

Konstig dag..

Min dag har avrit ganska så intensiv och konstig. Så jag känner mig lite off idag och verkligen inte på topp som ni förstår.. Men jag har även haft roligt och mysigt men mest har det varit jobbigt då jag intte fått sova ordentligt på flera dagar och ätit så konstigt och helt olika konstiga tider vilket får mig att vara jätte hungrig ofta ;)
Men inget att klaga över ju, jag har det ganska bra faktiskt om man ska kunna säga det så. Man får passa på att ta det lugnt och ta igen sig när det är lugnt på kvällarna, man får minnas allt det bra men ändå ha det dåliga i bakhuvudet som en påminnelse hur man inte ska göra och vad som har hänt förut.
Så tänker iaf jag lite, för nu har jag gjort upp mycket med mitt förflutna så mitt förflutna ska inte få förstöra min framtid!

Lite små levnadsregler och annat babbel såhär på kvälen får ni ta ;) Slänger även in två bild på mig och hur trött jag ser ut efter för några timmars sömn xD

Haha, men bjuder på trötthets bilderna ;)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar