fredag 2 september 2011

Inte som man tänkt sig...


Kvällen blev inte som man tänkt sig eftersom jag är helt tvungen att göra en massa läxor och uppgifter tills nästa vecka och jag inte är hemma resten av helgen så mycket.. Så här kommer min kväll att se ut "/ Jag som hade sett fram emot att få ta det lugnt och bara mysa ikväll, men ska sätta fart nu så jag hinner bli klar med vissa av uppgifterna ikväll så jag slipper imorgon ;)
Mina lärare verkar gilla läxor och uppgifter eftersom jag har pkugg i matte, engelska, kemi, samhällskunskap, tyska, kemi, svenska och kanske historia... Jag höll på att smälla av när jag insåg hur sjukt mycket det var :O Men men inget att göra, det är bara sätta igång att göra det som är viktigast. Det vill säga engelska och matte ;)
Men men man ser att jag är sliten efter en skolvecka, eller vad säger ni? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar