måndag 19 september 2011

God dålig morgon!

Ska börja med den goda morgonen! Vaknade och var jätte glad och pigg på en ny vecka, kanske för att jag har sovmorgon? ;) Men är jätte skönt att få börja veckan lite lätt och inte börja köra på 100% redan på en måndag morgon!

Sedan såg jag anonyms kommentar, då sjönk ju humöret ner till 0 igen lixom... Och ja, jag vet att jag inte är perfekt och har gjort många fel men det är inget jag döljer utan jag kan erkänna det till skillnad från vissa som aldrig kan erkänna att de har gjort fel fast de har det! Så om man känner för att bara vräka ur sig elaka kommentarer så behöver man inte vara så himla feg och göra det anonymt, stå för vem du är för tar du inte dig själv på allvar så tar ingen dig på allvar sedan heller!!

Så nog med sånt nu! Nu ska jag gå ut och äta lite frukost i min morgonrock och täcke innan jag orkar tänka på vad man ska ha på sig idag! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar