fredag 2 september 2011

Idag, fredag!!

Idag är det fredag vilket betydde första idrottslektionen, var faktiskt ganska roligt även fast det är kondition som står på schemat närmaste veckorna! Men är bra för mig som ska vässa upp formen ;)
Vi fick iaf springa 2km och sedan så var det lite olika konditionssaker. Och så har jag köpt en grafräknare oxå så nu kan jag räkna matte riktigt ordentligt i framtiden! Jippi!!:D
Sedan när jag skulle hem så väntade en person på mig som jag egentligen fortfarande inte förlåtit men som ville säga förlåt, men jag tyckte det var lite lamt att inte kunna säga det ordentligt och typ fråga hur det är och så eftersom personen varit riktigt elak och sårat mig i somras!...
Men nog om det, jag tyckte iaf att det var lite dålig stil att inte göra mer än säga ett litet förlåt.

Men nu är det fredag så nu är det dags att börja varva ner och inte tänka på alla läxor som måste göras! ;)

Jaja, hörs snart igen  I guess :P
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar