måndag 5 september 2011

Ingenaningomvaddethärinläggetskahaförtitel ...

Halloj, nu har jag kommit hem från ännu en dag i skolan. Var helt okej dag ändå även fast jag var lite ofokuserad och skrattade mig igenom hela engelska lektionen... Men det blir så när man har pluggat en hel helg.
Nu har jag först rensat min garderob lite eftersom mamma skulle lämna in lite kläder på en second hand affär som heter klädis, så passade på att bli av med en del kläder som jag tröttnat på eller blivit för små ;)
Och nu försöker jag att packa inför tältningen med skolan på torsdag till fredag eftersom ikväll är enda dagen jag har tid till det :P Så ska kanske fortsätta med det om jag ska bli klar någon gång xD
Gör något mer inlägg senare I guess :)

Jag och min extremt stora och snygga väska xD
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar