torsdag 22 september 2011

Bla bla bla...

Ingen aning om vad man ska skriva för titel.... :S
Men idag har varit en dag som blivit bättre med tiden vill säga, började super dåligt imorse då allt bara gick på automat och hjärnan inte var påkopplad utan gjorde bara matte och tyska uppgifterna ändå..
Men sen så blev jag hämtad av min moster vid skolan och det var super skönt! Vi mötte upp min mamma och syster i Trångsund och sedan var det bara en snabbis hemma för att byta jacka innan jag följde med min moster och mamma in till stan där vi har hunnit med att göra en massa olika saker :D
Har bla. köpt hårfärg så får se när jag ska färga håret, beror nog lite på.. Men ska bli skönt att få färga håret mörkt igen och slippa vara guldblond som jag är nu. För tycker själv att jag passar bättre i brunt hår än blont (kanske för att man känner sig mer osmart när man är blond ;)
Men ska nog vänta med att göra det ett tag så att man inte tycker att håret blir tråkigt så snabbt in nu på hösten vilket det lätt blir eftersom hösten inte är en särskilt bra årstid enligt mig! ;)

Men ska nog avsluta denna dag med att titta  lite på tv och försöka somna tidigt vilket kan vara bra att få ta igen sovtimmar från andra dagar den här veckan!!

(Guldblont hår, inte super snyggt för tycker inta att jag passar i det...)
 PUSS OCH KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar