måndag 5 september 2011

Här är jag igen! ;)

Kände för att lägga upp ett litet blogginlägg innan jag ska ta och sova. Längtar inte tills imorgon, usch är så himla sliten och trött så jag skulle kunna göra allt för att få sovmorgon och inga läxor!!
Sen så orkar jag inte gå till skolan, jag pallar inte träffa idioter och inte veta hur jag ska uppföra mig, för ska man vara vänner eller låta bli?? Någon som vet svaret på den frågan kan väl höra av sig!? Skulle behövas i min redan knasiga och knäppa vardag med allt för mycket problem och jobbiga läxor och gamla vänner...
Men ska sluta älta och försöka vara positiv för jag har inte gjort fel ;)
Nu är vi positiva och längtar till tältningen på torsdag (intalar vi oss själva iaf :P ) fast ska faktiskt bli ganska roligt ändå hoppas att det blir det ;) Men kan nog inte bli annat med min knasiga klass :D
Puss och godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar