måndag 19 september 2011

Dagen!

Även fast dagen inte började helt perfekt så tror jag att jag kan sluta den helt perfekt för ska nämligen titta förbi bagarmossen kyrka som jag inte varit i på ca. 1 år! Ska bli jätte kul och mysigt, men måste nog tyvärr ta med matteboken och se om jag hiner kolla igenom det innan onsdag då jag har prov del 2 :/
Men ska ändå bli mysigt att åka till kyrkan och bara umgås med lite folk från konfatiden eller de som är där!

Min dag var ganska bra faktiskt eftersom jag bara hade 2 lektioner idag och även fick sluta tidigare när man var klar med engelska provet i grammatik (Blää!! Hade helt glömt bort att vi hade det idag, men gick bra ändå tror jag ;)
SSå ska nog ta och skynda så jag hinner med tunnelbanan till Bagis! :D
Puss och kram på er som förtjänar det!!<3

2 kommentarer:

  1. Nu finns svaren från frågestunden uppe!

    SvaraRadera
  2. Underbart att du kom förbi och jag hoppas det blev en mysig avslutning på kvällen....även om det inte blev å mycket pluggande :) /Linn

    SvaraRadera