onsdag 14 september 2011

Så himla glad!!

Ingen aning om varför men är så himla glad (kan inte ens sova ;) kan bero på att jag åt lite salmiakcreme för en halv timme sedan :P
Eller att jag ska få gå till skolan imorgon och träffa alla roliga personer igen, blir lätt uttråkad när man är hemma och sjuk så många dagar (3, mycket va??xD ) Så ska bli kuligt värre att träffa alla roliga och knasiga som jag inte har träffat sedan tältningen i fredags ;)
Så måste nog ta och lugna ner mig så jag kan somna och inte vara allt för trött imorgon när jag ska upp. Har iaf varit duktig med att ta fram kläder till imorgon så jag slipper det imorgon bitti!
Blev iaf mina nya svarta tajta jeans och en olivgrön skjorta till :D Sedan matchar jag det med lite småsaker imorgon framför spegeln som vanligt ;)
Men godnatt och sovsött allihop!! Puss och kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar