måndag 12 september 2011

Pluggar

Hej igen!
Nu mår jag lite smått bättre än förut vilket är jätte skönt! :)
Så nu håller jag på att skriva lite på min historia läxa, vilket går bättre än vad jag hade trott. Jag har fortfarande ganska lätt för att reflektera över sånt här, något jag trott jag glömt bort! Men tydligen inte, känns jätte bra!
Men ändå, nog om mitt plugg nu, imorgon ska jag vara hemma med och förhoppningsvis bli frisk. Ikväll så fick jag faktiskt i mig en liten bit kokt fisk och pyttelite potatis. Så känns lite bättre eftersom jag har fått behålla maten än så länge iaf... Men ska försöka äta lite yougurt senare med, vi får se! ;)
Lite tråkigt inlägg kanske men vet inte vad jag ska skriva när jag inte är helt hundra lixom.
Men fick faktiskt sms från några i klassen förut som frågade var jag var idag, så käns lite roligt och mysigt att de faktiska hade brytt sig och saknat mig idag! :D
men men ska fortsätta med historian nu!;)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar