onsdag 21 september 2011

...................

Som ni ser så har jag ingen aning om vad jag ska skriva riktigt, för vill inte skriva ut alltför mkt...
Så har försöka att stänga av allt genom att plugga, titta på tv, lyssna på musik och börjat att sticka på min tubsjal som kmr vara jätte mysig att ha i vinter när det är kallt ute!
Men känner verkligen¨att det kommer att gå sämst imorgon för jag har inte kunnat lära mig någon tyska alls och känner mig riktigt seg och sämst i huvudet när det inte går att plugga in det man måste lära sig (då är glosor sämst att ens tro att man ska kunna få in i skallen...) Men kanske får kolla igenom de imorgon bitti och innan lektionen och hoppas på det bästa lixom!
Men är jätte skönt att jag har kort dag imorgon, bara två lektioner och sluta 11.15 super skönt eftersom jag ändå inte kommer att fatta något lixom ju! :(
Men ska kanske se om jag kan sova vilket jag tvivlar på men man kan ju alltid försöka (beror på tidigare inlägg och så...) Men säger nog godnatt och sovsött till alla som kan sova så hörs vi nog imorgon!!
PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar