tisdag 6 september 2011

Dålig morgon..

Kände inte för ett positivt godmorgon inlägg eftersom jag typ är döende pga att jag behöver mer sömn och absolut inte orkar åka till skolan och vara där till klockan 4 :( Men försöker att få det att verka bättre än vad det är. För kommer knappt hinna hem från skolan för att äta förrens jag ska med nästa buss till högdalen och sedan komma hem först efter 9 för att packa väskan klart som jag inte hann igår..
Jobbig dag när man inte är på topp och dessutom inte pepp på att vara vaken. Men man vet aldrig denna dag kan ju också vändas till en bra dag, skulle vara skönt att slippa tänka lite för några timmar. Fast jag och Evelina är ju lite flumm så borde nog bli en knasig dag även denna dag ;)
Hörs kanske ikväll om jag hinner, annars så får ni stå ut med det här inlägget hela dagen, sorry :P
Men jag kan inte göra allt på en och samma dag ju ;)
Puss och kram (jag vill ha en kram NU!! xD )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar