onsdag 21 september 2011

Skriver av mig...

Behöver verkligen skriva av mig eftersom jag är väldigt förvirrad och inte riktigt vet vad jag känner eller tycker längre...
Kan man vara kompis med någon som har sårat en och som man hatat för det??
Kan man vara kompis med någon som inte gör något för att det ska fungera?
Kan man bli lycklig med någon när allt bara blir skit i slutändan varje gång?

Personen vet vem han är men verkar inte bry sig även fast det var han som ville vara kompisar från första början även fast han en gång förstört det som fanns.... Han sa ju att vi skulle vara kompisar men varför i helvete så har det inte ändrats något sedan dess? Vi struntar ju lika mycket i varandra nu som innan så vad är skillnaden? Och även fast jag inte tror att han läser något av allt det jag skriver så kanske han borde förstå att om något ska hända så är det han som ska ta första steget för jag har gjort det så många gånger, även när jag hatade honom och inte ville prata med honom så har jag gjort det ändå och rett ut vissa saker! Nu är det hans tur att ta tag i det här och ta första steget om vi ska vara "kompisar" som han sa att han ville att vi skulle vara!!!
Jag vet att det kanske inte är så smart att skriva allt det här i bloggen men vad fan ska man göra då? Jag har ingen aning om vad jag ska göra för börjar bli riktigt arg på honom som bara håller på och inte gör något även fast det var han som ville bli kompisar.....

Puss på alla er som är bäst och inte är idioter!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar