torsdag 15 september 2011

Rastlös!

När jag kom hem så pluggade jag lite matte inför matte provet imorgon men är för rastlös för att orka sätta mig in i pluggandet som jag brukar. (Är ju nästan aldrig på plugghumör, men vem brukar vara det egentligen?) fast det här är en annan slags rastlöshet än annars för är varken trött eller varit i skolan tillräckligt för att hjärnana ska ha kunnat kraschat än xD ;)
Så satte på en film (The Proposal) som jag sett förut men är helt okej om man vill skratta lite!

Nu kom jag precis hem efter att jag gick ut på en promenad med musik på högsta volym dunkandes i öronen för att återfå fokus! :) Så nu är jag mycket klarare i huvudet så jag kan plugga lite mer matte, men först blir det lite robinson på tv! :D
Puss och kram hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar