onsdag 21 september 2011

Ändrade planer!

Det vart lite ändrade planer för min del ikväll. Blev inte att jag åkte och tävlade pga tidsbrist och det dåliga vädret ute som riktigt suger!! :( Usch hatar verkligen regn, det och snö är värsta vädren som finns! (Är nog född i fel land eftersom jag älskar sol och tycker att det är lite små kallt på sommaren i Sverige när det är "rekord värmebölja" xD )
Men ändå, så nu har jag mycket mer tid till att hinna med skolarbetet och komma ikapp i de flesta ämnen vilket är super!! *Tumme upp* ;)

Idag så hade vi tydligen skolfoto med klassen fast ingen visste riktigt om det så var lite roligt :P För i den andra naturklassen så hade typ de flest klätt upp sig och var snygga medan vi inte riktigt hade tänkt på att göra det då vi inte visste om att det var foto idag ;)
Fast jag hade ju mina stövlar idag med klack på som fick mig mycket längre än vanligt vilket killarna som jag stod imellan inte tyckte att det var så roligt då jag nästan var lika lång eller längre xD
men jag och Evelina hade båda klackar vilket har låtit super kul när vi har vandrat omkring i skolan och det hela tiden låter om våra klackar :D
Matte provet idag gick ganska bra förutom att jag fastnade på den sista frågan och nu inte kommer kunna få ett A vilket är lite sämst.. Så idag har varit en ganska bra dag ändå om man tänker efter, konstig och knasig men bra!!
Bild jag hittade i datorn, tror från i lördags men ändå.. Den får hoppa in här!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar