lördag 17 september 2011

Förlåt för sämstheten!

Haha som titel på detta inlägg så ber jag om förlåtelse för det sämsta bloggandet igår och den här veckan vilket riktigt varit dåligt! "/
Men har inte haft tid eller vidare lust att blogga när det inte känns som någon läser eller ger uppskattning genom att bemöda sig med att kommentera något av det jag skriver... Är jag så tråkig?
Men ändå, nu sitter jag och lyssnar igenom en massa låtar med Three days grace som jag starkt kan rekommendera eftersom de är sjukt bra!! :D




Dagen idag har varit riktig mysig och rolig. Det började med att jag fikade med Hanna och sedan gick vi bara omkring och kollade i affärer i Farsta C i 5 timmar :P Roligt tidsfördriv en lördag med en fin person vill säga! Dagens klädsel var väldigt svart (mer än vanligt ;) och bestod av de nya svarta tajta jeansen, en svart tröja som är en aning genomskinlig ;) , svart skinnjacka och svarta skor (självklart ring och halsband som accesoarer!) Dagens sminkning var ganska neutral vilket var ganska skönt :)
Som ni ser på bilderna ovan ;)
Senare kommer jag nog upp med några godare tips än vanligt "lördagsgodis" !
Puss så länge!

2 kommentarer:

  1. Dom var ganska bra ju =D
    Visste inte att du lyssnade på sånt :P

    /anton n

    SvaraRadera
  2. Haha joo, men det är sjukt bra musik med såna band ju!! :D
    Tack för kommentarerna förresten, roligt! :)

    SvaraRadera