lördag 3 september 2011

...

När jag stirrar på dina läppar - Kyss mig
När jag puttar dig eller slår dig - Ta tag i mig och släpp mig inte
När jag börjar svära åt dig - Kyss mig och säg att du älskar mig 
När jag är tyst - Fråga vad jag tänker på
När jag ignorerar dig - Ge mig din uppmärksamhet
När jag drar mig ifrån dig - Dra mig tillbaka
När jag ser ut som värst - Säg att jag är vacker
När du ser att jag börjar gråta - Håll om mig och säg ingenting
När du ser mig gå - Smyg upp bakifrån och krama om mig
När jag är rädd - Skydda mig
När jag lutar mitt huvud mot din axel - Lyft upp mitt huvud och kyss mig
När jag tar ditt favoritplagg - Låt mig ha kvar det och sova med det en natt
När jag retar dig - Reta mig tillbaka och få mig att skratta
När jag inte hör av mig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej
När jag tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen
När jag säger att jag tycker om dig - Så gör jag det mer än vad du skulle kunna förstå
När jag tar tag i din hand - Ta tag i min och lek med mina fingrar
När jag berättar en hemlighet - Håll den hemlig
När jag tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän jag gör det
När jag saknar dig - Är jag sårad på insidan
När du krossar mitt hjärta - Försvinner aldrig smärtan
När jag säger att det är över - Vill jag fortfarande att du ska vara min
När jag laddar upp den här texten - Vill jag att DU ska läsa den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar