tisdag 20 september 2011

Hejsan igen!

Hejsan igen, idag har varit en rolig, upprörande, konstig och jobbig dag so far vill säga!
Känslorna har växlat väldigt mycket och först kändes det onödigt att logga in här och skriva något men var ändå roligt att det kommit upp lite kommentarer sen sist jag var inloggad! Så till alla de som skrev snälla och positiva kommentarer vill jag ge en stor kram och tack till och de som är negativa och elaka kommentarer tar jag bara bort för ingen som skriver anonymt och är elak ska få förstöra i mitt liv för jag har kommit över allt som hänt i dåtiden och har valt att leva nu så om denna person inte har klarat av att släppa taget om då så kanske det är dax nu för det är ingen som mår bra av att leva i det förflutna alldeles för länge... Livet är för kort för att leva kvar i det som varit lixom!!
Så man har lite blandade känslor när det kommer upp helt olika kommentarer till en men jag försöker fokucera på de positiva och skita i de negativa som jag bara raderar....

Men idag har vi haft friluftsdag i skolan med treorna som ledare. Vi var i grupper blandat med personer från alla klasser i ettan på hela skolan men jag och Linn "hamnade" i samma grupp eller vad ni vill kalla det :P Men dagen var ändå helt okej även fast jag hade mjukisar och kände mig allmänt ful eftersom det är mitt hatplagg xD
Men nu ska jag iväg så kanske skriver mer senare men får se hur det blir ;) För ste verkligen skriva klart min novellanalys till svenskan som ska vara inne på fredag, tur att jag redan hunnit en bit :D

Men så länge blir det Puss och kram till alla de snälla själar som ger så snälla och positiva kommentarer och får en att må bättre efter en halvkass dag då allt är lite små kasst men ändå okej..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar