måndag 5 september 2011

Måndag morgon...

Godmorgon alla morgonpigga!
Nu har även jag kommit upp ur sängen och tryckt i mig lite frukost. Bussen går om en halvtimme och jag är nästan klar, shit vad jag är duktig! :D Men ändå, jag har en del läxor kvar tills imorgon som jag måste göra idag, räckte tydligen inte bara helgens plugg...
Men nu är det måndag, ny vecka och en ny Therese.. Nu ska ingen få förstöra, jag ska bara ha roligt och vara så bäst som jag egentligen är men som personer förut tryckt ner och fått försvinna under perioder. Men nu är det bara jag, och jag tänker ha riktigt roligt och vara precis så rolig och knäpp som jag egentligen är ;)
Så nu kanske ni undrar varför detta lilla konstaterande av mig!? Det är för att det som hände i somras inte ska kunna hända igen, för att ingen ska få mig att må dåligt! Och så hade jag ett jätte rolig snack med finaste Daniela igår där vi riktigt tog upp många problem och saker som har hänt senaste tiden då vi inte setts :D
Haha men det var riktigt roligt faktiskt, och man får ett annat perspektiv på mycket när man pratar med någon annan om det ;) :P

Men hörs mer när jag slutat skolan och kommit hem igen!


Lite morgonhumor sådär! :D



Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar