fredag 9 september 2011

Seriös??

Tänkte kanske skriva ett blogginlägg och vara lite seriös kanske? Eller vad tycker ni??
Nu har iaf Amanda somnat för lite mindre än två timmar sedan. Blev lite senare än vanligt eftersom hon råkade kräkas ner hela sängen så jag fick hoppa in och duscha av henne i underkläderna för det vart lite panik xD Stackars lilla Amanda, och nu så fick jag springa och så hände samma sak igen men mest hamnade på golvet nu... (trevlig information eller hur, men sån info får man när jag sitter barnvakt ;)
Nu så ska jag nog sova eftersom jag är jätte trött efter en natt utan särskilt mycket sömn... Ska bli super skönt att sova i en säng med mjuka kuddar och slippa ont i höftbenet och revbenen :P Men det var ändå mysigt att sova så många och mysa typ hela natten så allting har sina för och nackdelar ;)
Men godnatt nu, vi får se hur mycket jag har tid med att skriva blogginlägg nu i helgen när jag ska vara barnvakt!
PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar