fredag 2 september 2011

Blandat värre! ;)

Nu har jag varit hemma några timmar vilket varit jätte skönt att det är fredag och slippa åka till skolan imorgon, men ändå inte eftersom vi har så himla roligt i skolan. Ingen från förr i tiden kan förstöra mina dagar, för min nya vän Evelina och jag är precis lika knasiga och har samma humor så tycker synd om vår klass om några veckor xD Men är verkligen jätte roligt att ha träffat massa nya vänner förutom Evelina då, även killarna är schysta och så vilket är jätte roligt då det blir enklare att glömma vissa andra idioter ;)
På torsdag är det även program dag till på fredag vilket innebär för oss naturare på östra att vi ska åka ut till Östnora camping och tälta till på fredag, vi har blivit indelade i grupper som ska göra foto uppgiften :D Jag har hamnat med Evelina, Aria, Daniel S och några andra vilket inte kan bli mer än awesome eftersom vi är bäst och alltid har så himla roligt tillsammans även fast vi bara gått i samma klass 2 veckor ;)
Så kommer bli roligt att tälta även fast en person som tror att jag förlåtit honom vilket jag inte gjort ska med. Men kommer bli jätte roligt att få umgås med alla andra roliga människor :D

Igår så träffade jag även min moster och min kusin, och älskade Denniz och  Amanda som är min kusins barn!! Var några veckor sedan jag träffade de så var jätte roligt att få träffa speciellt Denniz och >Amamnda som är så himla söta! (Amanda är även min guddotter, känns som hon föddes alldeles nyss men hon är redan över ett år och jätte busig! :D) Och Denniz har oxå vuxit jätte mycket och man kände verkligen att han oxå saknat mig precis som jag saknat han! <3 Så ska vara jätte kul att vi antagligen ska vara barnvakt till de nästa helg :)
Skulle kunna skriva om de hur mycket som helst men det räcker nu... ;)

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar