tisdag 13 september 2011

Duktig chey! :)

Nu har jag varit duktig och bytt lakan i sängen, duschat och bytt ut min söta rosa pyjamas som suttit på sen i söndagskväll mot nya myskläder. (lite äckligt med samma pyjamas sådär länge jag vet men har mått så dåligt så kändes onödigt att byta när jag knappt orkade gå ur sängen typ ;)
Men nu är jag iaf lite fräschare även fast jag frtf inte är helt hundra frisk än, har nog även gått ner något/några kilon de här dagarna jag har varit sjuk kändes det som när jag duschade!
Men förhoppningvis så blir jag helt hundra till imorgon, för vill/måste ju typ gå till skolan imorgon känns det som :S

Nu ska jag gå och göra lite mannagrynsgröt och förhoppningsvis må lite bättre efter och tita på någon gammal dålig komedi eller något ;)
Såg att det kommit in en kommentar på frågestunden så blev jätte glad, fortsätt så så kommer ni att göra min vecka mycket bättre än den har varit hittills! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar