söndag 18 september 2011

Frågestund slut...

Tänkte svara på den enda personens frågor som kom in under frågestunden. Lite småtråkigt med bara en men vad ska jag göra lixom??
Men iaf Isabella Russo (http://egoows.blogg.se/ ) frågade följande frågor:

Vilket gymnasium kom du in på?
Trivs du i skolan?
Vad tycker du om 1:an hittills?
Längtar du tillbaks till kvicken?
Har du vart sjuk länge? :/
Kommer du ställa några frågor i min frågestund som också pågår just nu? :)

Jag kom in på Östra gymnasiet i Skogås på natur/natur programmet! (sökte bara det och värmdögymnasium!)
Jag trivs super i skolan och har redan träffat nya roliga och knäppa personer precis som mig själv ;)
1an är väl helt okej hittills men ganska stressig och mycket att göra redan :/
Jag längtar verkligen inte tbx till kvicken, det är ett kapitel ur mitt liv som jag inte vill tbx till eller saknar alls! Vill helst inte veta av de åren så mkt...
Jag var sjuk ca. 4dagar hemma men är frtf inte helt återställd men ändå okej för att orka med skolan och plugga..
Men självklart har varit inne och skrivit frågor till dig med eftersom du var så gullig och orkade fråga mig några saker som många andra lät bli att göra!

PUSS och KRAM alla så hörs vi imorgon!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar