söndag 18 september 2011

Irriterad...

Är egentligen onödigt och fel att göra detta inlägg men vafan det här är MIN blogg och jag får skriva om vad jag vill här! Men är sjukt irriterad och arg och ledsen på folk som säger att de finns där och att man är riktiga vänner eller verkligen tycker om en men sen när det väl gäller så skiter de i det ochbara kör sitt eget race!
Ja jag är inte bäst men jag skulle aldrig säga något jag inte står för sedan för jag har levt ett liv med mycket lögner och sånt man inte snackat om och jag hatar det!! Säg bara sanningen från början istället för att bete er som idioter och såra folk senare! Blir så arg och ledsen över sådana personer, och verkar som att alla nästan är såna vilket är skit. Jag vill ju kunna lita på folk och må bra och ha riktigt bra vänner som jag är 110% säker att de finns där när det verkligen behövs och inte är rädda för att livet inte alltid är en dans på rosor. (Jag om någon vet det...)
Och killar som bara är idioter, fan vad arg man blir alltså, usch! Kanske ska avsluta det här inlägget nu innan jag säger för mycket som jag får ångra senare (fast kmr nog ångra det här inlägget senare oxå ...)
Men lite att tänka på för er som vet med er att ni kanske är en sådan person som jag skriver om eller rent av är personen som fått mig så irriterad och arg!......

1 kommentar:

  1. Moget att skriva anonymt jävla fegis. . . .
    om har ngt problem med en person ta upp den med den face to face, istället för att sitta och känna dig tuff bakom en jävla datorskärm

    /Anton Nicklasson

    SvaraRadera