måndag 10 oktober 2011

Vita hatten

haha fick en fråga om den vita hatten som jag har. Den hänger snyggt på min dörr i mitt rum för känner inte för att använda den helt än då den är mkt varmare än den hatt jag hade på mig idag ;)
Men jag kommer nog att vara galen senare i höst och använda den var och varannan dag till skolan istället för vanlig mössa som de flesta har denna årstid!!

Så kan jag ju passa på att skriva om min dag när jag ändå har ett inlägg öppet :D
Hade en kort informationslektion först i morse som var ca. 20min. Sedan var det håltimme till klockan 13:50 vilken spenderades med att plugga och prata med min nya bän Linn<3 Så himla söt gumman!!
Så när vi åkt till farsta från skolan så stannade jag kvar vid busshållplatsen tills hennes buss kom eftersom bussarna inte matchar varandra, den första och andra bussen vill säga xD Sen har jag bara varit hemma försökt komma på någon smart sak att skriva till historian som ingen verkar förstå eller??
Nu har jag nyss ätit middag, jag och mamma tog enkla utvägen och åt pasta med pesto och massor med parmesanost! Love it :D
Ska väl försöka plugga nu så vi hörs senare, såg att många varit inne och läst idag vilket var kul :)
PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar