lördag 29 oktober 2011

LOV!!

Efter en riktigt turbulent och dålig fredag så har jag nu äntligen lov i en vecka vilket betyder att man ska plugga som en galning samtidigt som man försöker tro att man har något slags socialt liv oxå! Håller ni med eller? Detta är iaf så mitt livser ut och det är ju lite blä, men ändå!

Passar på att göra lite läxor nu ikväll även då det är lördag eftresom jag ändå inte har några planer för kvällen! (Hahaha kul liv jag har som inte har planer en lördag kväll ;) Men nog om det..

Idag har jag varit med syster och mamma och handlat lite kul saker som behövdes MYCKET! Blev nya vinterskor då jag smart som jag är tog sönder mina förra året xD sen blev det SMINK ny concealer och lös puder vilket kan vara bra nu när det börjar bli kallt och man tappar mer och mer färg från i somras då man var brun som satan :P
Vi tog även en sväng in på ica maxi för att handla, var sjukt mkt folk och det är super irriterande enligt mig fast ändå bra för då handlar jag mkt mindre saker eftersom jag inte stannar och kollar allt överallt :P Så var bra, handlade inte ens godis eller något sånt alls trots att det är halloween och billigt godis i varje mataffär just nu. *Duktig chey* Ska verkligen ta och dra ner på sockerintaget då det verkligen inte är bra även om man blir pigg av det efter en lång skoldag, duktigt va? :D

PUSS OCH KRAM PÅ ER. För nu ska jag plugga!!!!

1 kommentar:

  1. Du kan ju inte plugga på en lördag, herregud XD
    Det är tabu på det!! :P

    SvaraRadera