måndag 10 oktober 2011

Dag 1

Dag 01 – Presentera mig självDag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Idag är dag 1 vilket betyder att jag ska presentera mig själv tydligen.
Jag är iaf en tjej på 16 år(snart 17 om man får räkna mindre än ett halvår som snart vill säga xD). Jag går naturprogrammet inriktning natur på Östra gymnasiet som ligger i Skogås. Jag är lite över 170 cm över marken (längre oftast eftersom jag älskar klackar!) och väger ca. 52kg senast jag kollade för någon vecka sedan.
Jag har blont hår egentligen men färgar gärna brunt både för att man känner sig smartare och för att jag inte passar i blont hår. Eftersom jag går natur natur så hinner jag inte med så mycket på fritiden men jag försöker att träna och så tävlar jag i tävlingsgång. Det ni!!;) Sedan spelar jag ven klarinett i en orkester som har spelningar på tisadgar i Högdalen.
Jag är en ganska knasig person som kan vara helt knäpp och konstigaste person man någonsin mött, men jag kan även vara gravallvarlig och tråkigast i världen. Jag har ganska starka åsikter och jag är extremt envis (både bra och dåligt..) sedan så har mycket som hänt i mitt liv gjort mig stark nog för att stå upp för vad jag tycker och uttrycker även min åsikt om saker och ting. Men mer om det behövs inte, räcker att de jag litar på vet hela sanningen om mig ! Sedan så är jag även oftast missnöjd med mina resultat i skolan om jag inte lyckas helt perfekt :P
Så nu har ni mig, en knasig och envis tjej på 170cm över marken!!:)
PUSS OCH KRAM

1 kommentar:

  1. asså ofta du är 170cm :o :o du har vuxit kan man säga ;) själv e jag lika kort som alltid hahah..
    kul att du läsa din presentation ;)

    vi måste ses snart.

    puss

    SvaraRadera