söndag 23 oktober 2011

Kram på er!

Tänkte bara skriva åtminstone ett inlägg denna helg så att ni inte tröttnar på mig helt och hållet som är så dålig på att blogga ;)
Nu ska jag fixa mig och gå och lägga mig så att man är någorlunda utvilad imorgon bitti när det är dax för skolan igen :(((
Tur att det är lov nästa vecka så att man kan få ta det lite lugnare iaf, lovade Denniz idag iaf om att jag skulle komma ut och träffa honom efter dagis någon dag när jag är ledig eftersom han var så busig och inte skulle åka hem idag enligt han själv. Han tyckte att han kunde följa med mig till skolan imorgon, inte mig emot lixom :P Skulle bli mkt mer rolig och uppfinningsrik skoldag med en treåring med än annars eller vad tror ni??

Aja ska sova strax så puss på er och godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar