söndag 9 oktober 2011

Fråga?

Jag har tänkt på att man ofta bara tänker på det negativa och vad man ogillar med sig själv. varför det, varför fokuserar vi inte bara på det vi tycker är bra och snyggt med oss själva och må bra över det?
Jag har ofta tyckt att jag inte räckt till, varit tillräcligt bra fast man i andras ögon varit mer än bara bra och så.
Men man lär sig hela tiden och någon gång kanske man helt kan lära sig att man är bra, man duger och man är fin på sitt egna sätt.
Så tänkte fråga alla (skulle vara kul om alla som är inne här och läser, jag vet att det är några iaf skulle vilja svara på frågan)
Vad tycker ni är det finaste och det ni är mest nöjda med hos er själva? Svår fråga men ger lite tankar om hur vi verkligen ser på hos själva.

Kommer självklart ge respons på de som kommenterars svar på frågan!  Skulle vara kul att veta för mig och för en själv oxå.

PUSS OCH KRAM så länge!!<3

2 kommentarer:

  1. Nu funkar det äntligen för mig att kommentera! :D

    Frågan är så svår. Vad tycker du själv? vad är det finaste och det du är mest nöjd med hos dig själv?
    Jag tror faktiskt inte jag har något svar på den frågan, men intressant att höra vad du tycker själv.

    puss.

    SvaraRadera
  2. Vad jag är mest nöjd med? ehh fan vilken svår fråga :/

    kanske att jag är vältränad =P

    SvaraRadera