söndag 9 oktober 2011

Söndagsmys med plugg!

Sitter och söndagsmyser framför datorn med kokosglass (love it!!) och en historia uppgift som ska in senast imorgon för närvaro till lektionen. Sen är det matte, kemi och svenska som behöver göras så blir nog en lång dag, tur att man har glass då ju vill säga :D

Igår var jag i berwald hallen nästan hela dagen så kom inte upp något inlägg då eftersom jag var jätte trött när jag kom hem. Hade iaf jätte roligt när jag och Sofia hade lite små roligt och var på knas humör ;)
Sen så fick man ju träffa släktingar och Denniz och Amanda vilket var super :D

Men nu ska jag fortsätta att tjocka mig med glass och historia uppgiften. Trevlig söndag allihop!!<3
Jag älskar kokos!! <333333

2 kommentarer:

  1. åh, glömde köpa glassen i veckan. hoppas den finns kvar på vivo nästa vecka för kokos e ju bäst! ;)

    SvaraRadera
  2. YAY det är inte bara jag som tycker om kokosglass!! =D
    Trodde jag var ensam om det XD

    SvaraRadera