fredag 14 oktober 2011

Today I don´t feel like doing anything

Idag har varit en riktigt seg dag, hållt på att somna flera gånger i skolan eftersom jag varit så himla trött. Fast är ju fredag så kan ju bero på att man är trött efter en jobbig vecka i skolan och även mycket att göra utanför skolan.
Idag var alltså sådär, blev ju inte bättre av att skolan serverade mat som jag verkligen inte klarade av att äta så jag åt ingen lunch förutom att jag drack en X-ray energi dricka jag hade i väskan. (rekommenderas inte när man är trött att inte äta!) så var verkligen inte på bra humör när jag kom hem senare än vanligt pga att min hstorialärare tyckte att vi skulle stanna kvar till vi sett klart filmen Sjunde inseglet av Ingemar Bergman (riktigt tråkig svartvit film eftersom alla var så trötta redan innan i klassen)
I kväll har jag varit och tränat 1,5 timmar innan jag kom hem och åt tacos :D (något bra med dagen iaf ;)
Nu ikväll har jag bara kollat på tv och fortsatt att sticka på min tubhalsduk :) Har kommit en bit nu vilket känns kuligt värre!!

Ska skriva in dagens snart oxå :D
PUSS OCH KRAM

1 kommentar:

  1. Sjunde inseglet är fan den segast filmen i filmers historia....
    -vem är du?
    -jag är döden.....
    och nu ska vi spela schack o snacka skit flera timmar kul va? XD

    SvaraRadera