måndag 17 oktober 2011

Godmorgon!

Godmorgon!

Hoppas att alla har sovit gott!? Det har inte jag, jag har knappt fått enblund inatt vilket inte ärbästa sättet att påbörja veckan på kanske xD
Jag är bara väldigt stressad och är nog inte helt hundra frisk antar jag. Får försöka att inte bli jätte sjuk för har flera prov och liknande som ska göras denna veckaoch nästa vecka, måste börja plugga ordentligt och noga på de känner jag nu !!
Gick även upp typ 30-40minuter tidigare imorse än vad jag egentligen hade behövt men kunde ju ändå inte sova så då kan man lika gärna gå upp. Fast nu är jag lite rastlös och sitter och lyssnar på musik ;) Men borde nog fixa väskan med vilka böcker som måste med idag till skolan!

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. åh, sånt e så jobbigt.
    när skolan tar all ens energi o bara gör en rastlös o stressad.
    hoppas d blir bättre iaf! <3

    SvaraRadera
  2. School is a bitch XD

    Nej men den suger livet ur mig :/

    SvaraRadera