torsdag 20 oktober 2011

Hinner inte!.... *PANIK*

Jag hinner inte med allt just nu, mina lärare verkar ha bestämt att vi inte ska ha något liv mer än skolan alls bara för att vi har valt natur/natur? Så jag har inte helt hunnit med att blogga eller ens vara inne på datorn över huvud taget, så det får ni få läsare ha översikt med då jag tar skolan före datorn! Men imorgon har jag mitt matteprov så då blir det bara tyska prov nästa vecka vilket jag får göra i helgen, men då ska jag hinna ikapp med min lista som jag har och som jag helt kommit efter med! (Oopsie!)

Men hörs mer imorgon eller i helgen beror på för nu måste jag hinna ikapp med matten då jag slöade hela dagen genom att vara först i centrum med Linn och Daniel för att Linn skulle köpa en present till sin mamma som fyllde år. Sedan så träffade jag upp mamma och syster för att vi skulle till tuben som hade invigning av allaktivitetshuset där idag. Slutade med att jag sprang farstaloppet på 2.5km och att vårat lag vann Stilpris vilket var super roligt :D Hahahah, sedan hängde jag och mamma kvar i centrum där vi sprang på Linn och hennes mamma innnan vi gick till Ilpiatto och åt super goda sallader till middag! (Love them!!)

Men hörs mer senare då!! PUSS OCH KRAM

1 kommentar:

  1. Det är lugnt =D

    Om du nu ska bli läkare så måste du ha bra betyg o det innebär mkt plugg ;P
    Själv är man ju teknikare så jag tar det lite chill XD

    SvaraRadera