tisdag 25 oktober 2011

Inte på topp idag..

Idag har verkligen inte varit min dag kan man lugnt säga. Har vrkligen inte varit på humör men har ändå försökt då min nya fina vän Linn blev 16år idag och inte ville förstöra hennes dag bara för att jag inte var helt på topp. Men jag tog mig igenom dagen men blev att jag inte åkte till Högdalen ikväll eftresom jag börjat känna mig småsjuk nu oxå på råga på allt :( Blä, så har suttit hemma och frusit och försökt att inte somna vilket varit svårt kan jag säga. Men funderar på att ta av mig alla tjocktröjor och varmis sjalen jag har på mig för att hoppa in i duschen och tvätta håret vilket behövs ;)
SÅ hör nog inte av mig mer nu eftersom jag inte mår helt hundra och inte vet vad jag ska skriva. Men lägger väl in en dag till på listan åt er nu på en gång!!
Sjukis puss på er!

2 kommentarer:

  1. hej jag bara undrar vem linn är och om du skulle kunna göra ett litet inlägg om henne eftersom du gjort de med de andra. typ en bild på henne och om hur hon är som person. kram och krya på dig :)

    SvaraRadera