lördag 15 oktober 2011

Plugg.........

Idag har jag först hjälpt mamma med en massa saker på morgonen, så glömde bort att äta frukost. Kom på det när klockan var 12 och jag vaknade vid 9 imorse xD Så åt lite low fat naturell yougurt som jag hittade för ett tag sedan :P Riktigt gott, nu sitter jag och äter keso direkt ur burken som är super gott. Det fanns en ny smak nu i september och oktober som var hallon :D Då var jag bara tvungen att köpa det och prova om den var god (man stödjer även bröstcancer fonden om man köper den så det var ju jätte bra om man ändå vill prova god keso med hallon lixom :D)
Jag har skrivit på min bildanalys som ska in på måndag i samhällskunskap, mänskliga rättigheter.. Lite små tråkigt en lördag kanske, men ska hänga med fina Astrid senare när hon har kommit hem från tävlingen! Ska bli kul så då får man passa på att plugga nu när jag är ensam hemma ju ;)
Hoppas att ni har en bra dag så hörs vi senare då :)


Haha roligt va? Det enda dåliga var att den inte var så rosa som jag hade velat ha den, men var god iaf :D
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar