fredag 7 oktober 2011

Ändrade planer!!!!!

Blev inte som tänkt med kvällens planer. Skulle till skolan egentligen på insparksfesten och ha kul med några från klassen men även min fina vän Astrid!<3
Men har fått en biljett till kvällens Idol så blir så att jag hänger med på det istället ikväll, får försöka kompensera de som jag skulle varit med i skolan på något sätt ...
Synd bara at jag hann köpa biljett till insparksfesten innan jag fick biljetten tll Idol för man blev ju 50kr fattiagre men det får man väl ta ;)
Så ser min kväll ut, hur ser eran ut??

Vet att min bloggning varit sämst men har haft annat att göra och tänka på senaste tiden. Men ska försöka rycka upp mig och bli bättre på att göra några inlägg !
PUSS OCH KRAM på er alla som förtjänar mina pussar och kramar!!!

1 kommentar:

  1. Födelsedagskallas med släkten =D
    Sen kanske jag drar till ngn polare :P

    SvaraRadera