söndag 9 oktober 2011

:)

Sitter och har lite mys framför tv:n just nu. Det är bra att ta lite paus ifrån pluggandet ett tag, man blir ju lite seg av att inte pausa något när man pluggar hela dagen. Men imorgon så ska man ju till skolan och har bara två lektioner men super lång håltimme imellan de två lektionerna. fast då kan man ju plugga vilket är bra :))

Vet inte vad man ska skriva mer om nu för tiden, någon som vill ge några roliga förslag om vad man kan skriva om här och som ni vill läsa om?
Skulle vara kul med lite åsikter :D
PUSS OCH KRAM

1 kommentar:

  1. om du inte kommer på nåt att skriva kan du ju testa det här :

    Dag 01 – Presentera mig själv
    Dag 02 – Min första kärlek
    Dag 03 – Mina föräldrar
    Dag 04 – Det här åt jag i dag
    Dag 05 – Vad är kärlek?
    Dag 06 – Min dag
    Dag 07 – Min bästa vän
    Dag 08 – Ett ögonblick
    Dag 09 – Min tro
    Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
    Dag 11 – Mina syskon
    Dag 12 – I min handväska
    Dag 13 – Den här veckan
    Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
    Dag 15 – Mina drömmar
    Dag 16 – Min första kyss
    Dag 17 – Mitt favoritminne
    Dag 18 – Min favoritfödelsedag
    Dag 19 – Detta ångrar jag
    Dag 20 – Den här månaden
    Dag 21 – Ett annat ögonblick
    Dag 22 – Det här upprör mig
    Dag 23 – Det här får mig att må bättre
    Dag 24 – Det här får mig att gråta
    Dag 25 – En första
    Dag 26 – Mina rädslor
    Dag 27 – Min favoritplats
    Dag 28 – Det här saknar jag
    Dag 29 – Mina ambitioner
    Dag 30 – Ett sista ögonblick

    SvaraRadera