måndag 3 oktober 2011

Länge sedan!

Vet att det var länge sedan jag varit inne här och skrivit något men har haft fullt upp med annat. Kom ju hem sent i lördags kväll pga försenat tåg och buss från Södertälje syd. Så igår var jag lite lagom död som ni förstår säkert ;) Så har inte blivit av att blogga även fast jag hade med datorn till växjö för att sysselsätta mig själv och kunna göra läxorna jag hade :P Men nu gör jag ju iaf ett inlägg eller hur *Happyface* !!
idag har varit lite säå jobbig och konstig dag men ändå på ett positivt sätt vill säga, slapp se idioten, gjorde allmänt konstig övning på historia lektionen som gick ut på att alla gick ut på skolgården där två killar i klassen ritat en "väldigt fin" europakarta för att låtsas vara medeltida folk som vandrade runt i Europa xD Roligt vi har eller vad tycker ni?? :P
Så nu är jag ensam hemm vilket är super bäst!

Den uppmärksamme märker den mörkare färgen på mitt hår ;) Vad tycks? Själv är jag super nöjd :D 
 Men hörs senare då! PUSS OCH KRAM

1 kommentar: