måndag 10 oktober 2011

Måndagmorgon och jag är glad!! :D

Det är måndag morgon och som ni läser i titeln så är jag glad :D
För loggade in här och tänkte bara skriva ett litet inlägg men så hade det kommit in en massa kommentarer på tidigare inlägg *Happyface* blev super glad!!

Och vissa kommentarer är så himla roliga oxå, som tex. Antons kommentar om att han inte skulle klara av en dag utan smink xD Hahahah så roligt (märks det att jag har lite halvdålig humor??)
Sen hade även söta Trixa kommentarat lite oxå!!<3 Tycker du borde vara jätte nöjd med att du har en så cool stil och så älskar jag ditt hår, super coolt ju :D Så det borde du vara nöjd med hos dig själv!!

Jag själv är väldigt nöjd med mina ögon (får en del kommenatrer om de som att de ser ut att ha olika färg varje gång man ser de och liknande vilket är coolt :D) Sen vissa dagar kan jag vara nöjd med min mun oxå, men är lite olika..

PUSS OCH KRAM PÅ ER!!

1 kommentar: