måndag 10 oktober 2011

Oj juste glömde!

Glömde bort att skriva det jag egentligen skulle skriva när jag loggade in här xD
Tänkte beskriva dagens outfit som jag själv blev helt okej nöjd med :P

Svarta jeans (gina tricot), vitt linne (H&M), rutig skjorta (H&M) och det bästa min älsklingshatt!! Sedan får man inte glömma de högklackade stövlarna som är så sjukt snygga :D
Hahah jag är helt galen i hattar och sjalar (har ganska många, spec sjalar så har lite smått förbud att köpa fler för att jag redan har så många xD)
Men nu ska jag strax dra mig till skolan för att ha samhällskunskap och engelske i eftermiddag, mellan de så ska jag även göra historia och matte :P Kul dag eller hur?? Men är man naturbarn såå får man skylla sig själv xD






Märks det att jag har roligt framför webbkameran på morgnarna när jag är trött?? xD


Sist ska jag bara säga Grattis till Evelina som fyller år idag!! Grattis gumman, ses i skolan snart då!<3
Puss och kram

1 kommentar: