söndag 16 oktober 2011

Familjemys och pluggdag!

Idag har varit en riktig familjemys dag med mamma, moster, kusin och sötnosen Amanda. Riktigt skönt att komma ut en liten stund innan man ska in och fortsätta med pluggandet som jag höll på med hela dagen igår.
Men tror att jag är ganska klar med min samhällskunskap, måste nog putsa lite på den men den är klar annars helt. Ska be någon läsa den innan så att man kan få hjälp med vad som är dåligt och kan bli bättre i texten eftersom det är en examination.
Glömde att skriva dag 5 igår oxå eftersom att det blev så att Astrid kom och åt middag med mig och sedan satt vi och pratade om allt och inget ganska länge och hon gick hem då klockan var runt halv elva.

Nu ska jag gå och läsa i min bok jag började på igår, Elsas mode av Sofi Fahrman. Riktigt bra bok om man gillar en rolig knasig bok med mycket mode!

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar