söndag 9 oktober 2011

Söndag!!

Vissa söndagar är bara skit jobbiga och tråkiga men idag har varit en bra och mysig söndag även fast jag behövt plugga och inte förstått allt. Så skönt ändå att man inte får värsta ångesten för att man inte fattar längre! Jag går ju fan i skolan för att lära mig saker intte för att jag redan kan allting ju ;)
Saker löser sig alltid senare iaf, så då kan man ju passa på att sätta på sig sköna leggings ett längre linne och myströja och bara mysa hemma en söndag helt osminkad! Rekommenderas starkt, man samlar så mycket energi och då klarar man av veckan som snart är över en igen med nya läxor och prov..

SÅ tycker att ni oxå ska tänka på er själva ibland och bara ta det lugnt en dag för att sedan starta om och orka med vardagen igen. Puss och kram <3

1 kommentar:

  1. EN HEL DAG UTAN SMINK :O
    tror inte jag klarar det XD

    SvaraRadera