torsdag 27 oktober 2011

Fortfarande sjuk..

Är frtf sjuk och konstig även om jag varit i skolan idag då jag kände mig tvungen att göra tyska provet.VVill inte ha det hängandes över mig senare lixom. Sen var det danstävling i skolan ppå eftermiddagen vilket jag tittade på med Astrid och några i hennes klass. Alla danser var jätte bra och roliga att titta på! SYnd bara att man fick j****gt ont i rumpan och benen eftersom vi satt på golvet i över 2timmar.

Ska försöka att plugga mer ikväll får se om huvudvärken och febern släpper någon gång...

Fick en anonym kommentar om att man ville veta mer om min nya vän Linn. Vi går i samma klass och lärde kännav varandra nu när vi började gymnasiumet och vi är väldigt lika (nästan skrämmande kan jag tycka iaf) men hon är en riktigt fin och bra vän som jag inte känt länge, men spelar ingen roll lixom. Vi kan snacka om typ allt vilket är jätte kul och skönt att veta att man har någon som man kan prata med när man vill och behöver och som är i närheten jämt då vi går i samma klass nu. Lägger inte upp någon bild på henne vilket ni kanska kan förstå..?

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar