söndag 21 augusti 2011

The Voice

Igår så var jag snäll kompis och följde med Astrid in till stan eftersom hon skulle hålla koll på sin lillasyster som skulle på the Voice i kungsan. Det var väl sådär, vi kände oss nog lite som de enda som inte var fjortisar och en aning mycket äldre i mognad än de flesta som var där ;)
Men det var heltokej ändå, jag fick ju träffa Astrid trots allt (vi sågs ju bara i torsdags och fredags ju i skolan :P)
Men i kungsan så träffade vi faktiskt på Nicklas och Abdoulaye från vår gamla klass så vi stod och tittade tsm med de ett tag. Sedan skulle ju de äta så vi drog från kungsan för att de skulle till donken, men sen så var ju jag och Astrid tvungna att gå tillbaks eftersom vi skulle möta hennes syster.
Men det var iaf en bra artist där så det var ändå värt det att åka in dit. Chris Medina som sjunger "What are words" som är så himla bra och vacker. Hade ingen aning om att han skulle vara där så blev en jätte glad överraskning lixom!! :D

Det var lite om min lördagskväll, som trots allt blev väldigt lyckad!!
Så tack Astrid för att du drog med mig dit ;) (kolla även in hennes blogg på http://www.astridnyberg.blogg.se/ )

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar