söndag 28 augusti 2011

Helgen!

Helgen har varit helt okej faktiskt, fast har gått lite för snabbt känns det som :(
Igår så umgicks jag med min mamma så vi var nere vid stranden och solade eftersom det var galet varmt äntligen igen!! :D Men självklart så var jag tvungen att ta med mig matte böckerna för att plugga lite så att man ligger i fas med lärarens planering som är galet många upgifter per lektion :S Men var ändå helt okej att sitta på stranden och sola när man pluggade, plus att jag fick glass av min kära mamma!:D Så gick ganska bra, men hann inte alla uppgifter så jag har fått sitta hela dagen idag med för att hinna klart innan nästa veckas nya uppgifter. Så har äntligen blivit klar, känner mig lite små stolt över att jag tog mig tid till att verkligen plugga och göra ALLA uppgifter, vilket kan vara något jag inte så ofta gör. Vilket ska bli ändring på eftersom jag måste ta tag i mina studier nu på gymnasiet!
Men ändå, tillbaks till min dag. När jag nästan var klar med pluggandet tyckte jag att jag skulle göra våfflor, så jag gjorde våfflor till middag (även fast jag bara åt 2 eftersom jag inte hade någon aptit när de var klara)
Sen var det bara att gå in och göra klart de sista mattetalen.
Efter det har jag bara suttit och läst en massa andra bloggar som kompisar skriver, så då blev det att jag började smsa med min gamla barndomsvän från småland som jag inte snackat med sen i somras, va jätte roligt! :)
Sen har jag smsat med några andra i klassen oxå, så har haft fullt upp hala dagen trots allt! ;)

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar