fredag 26 augusti 2011

Äntligen fredag!!

Hallå igen!! Nu är det äntligen fredag igen och det är sååå skönt, ni anar inte ;) Har bara gått i skolan en vecka men är redan helt slut och trött, jag har nog inte kommit helt in i pluggandet kanske än? Antagligen är det så :P
Vi har redan en del som måste göras i skolan och så så nu är det bara köra och se till att få allt gjort och fixa mina A i betyg. Låter kanske fel att säga att jag "måste" ha A i betyg men alltså min dröm är ju att kunna utbilda mig till barnläkare, och då måste man ha A i de allra flesta ämnen för att kunna söka det på universitetet och det är ju fel att inte sikta högt och begränsa sig för att det kanske inte fungerar att jag kommer in och kan bli barnläkare fast jag vill. men då har jag iaf gjort mitt allra bästa för att försöka!
Så nu har jag även kommit in på det här ämnet här också, men det är såhär jag tänker om det här och man kan tycka att det är fel men det här är jag, och jag får tycka vad fan jag vill! ;)

Idag vart en liten besvikelse eftersom jag verkligen bestämt mig för att prata med William i skolan och ställa honom mot väggen om allt det här, men självklart var han inte där så måste samla mod till mig till på måndag igen... Men slut om det för WTF det är fredag och jag ska träffa världens bästa Carro!! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar