måndag 22 augusti 2011

Hejsan vardag!

Som rubriken säger så är det dags för vardag igen. Imorgon så börjar schemat att rulla på igen och det kommer komma den tråkiga vardagen igen. Det kommer bli stressigt, det kommer bli jobbigt och den här bloggen kommer nog inte alltid vara den mest pigga och glada blogg ni kan läsa men det här är min blogg, det är här jag får skriva vad JAG vill och vad jag känner och hur jag mår. Så orkar ni inte det, skit i att fortsätta läsa då vettja! ;)
men nu ska jag vara lite optimistist (hahah som att jag skulle kunna vara det) men iaf, skolan har bara börjat ju, jag har lååång tid på mig att ändra den jag är till den jag vill bli i  framtiden och förhoppningsvis hitta många nya vänner (vilket jag redan tror att jag har gjort i min nya klass, känns jätte bra och alla är så himla snälla och gulliga lixom) kan vara bra efter mnia tre år med lite/ganska mycket brist på självkänsla och självförtroende. Så hoppas att de tre kommande åren kommer att bli mycket mindre drama än förut, för skulle vara skönt med lite lugn och ro äntligen! Men vem vet vad som händer i framtiden??
Inte jag iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar