tisdag 23 augusti 2011

Lite skola och annat

Idag har det varit första dagen på gymnasiet som har varit enligt schemat, men det var inte så mycket iaf. Trodde det skulle vli värre än vad det var, kan bero på att vi knappt hade några lektioner utan jag började halv tolv men var i skolan en timme innan för att skriva ut schema och äta lunch mm. Sen hade jag bara tyska, matte i en kvart och engelska diagnos så man fick sluta 40min innan. Så jag var hemma framåt 4 vilket var skönt eftersom jag egentligen skulle slutat vid den tiden!

Men nu har jag skrivit om min dag, kanske inte så jätte roligt att veta men ändå, idag mår iaf jag ganska bra. har varit segt att vara i skolan med så mycket håltimmar och raster men ändå skönt. Men det är ändå jobbigt att se viss i skolan eftersom jag aldrig kommer att förlåta vissa saker när man inte ens kan förklara sig eller prata med mig om varför!! Så jag är fakriskt jävligt arg, ledsen och besviken på det och den här personen!

Idag hade vi även såkallad Dress-up day i skolan vilket betydde att man skulle klä sig lite extra snyggt just idag eftersom alla tvåor och treor började idag. Så jag valde till slut mina coola röda jeans, svart linne med spetskant och en svart kavaj till det. Blev ganska bra faktiskt om man får säga det själv ;)
Så ändå en liten bra sak som hände idag iaf :D

Men ska försöka skriva in något mer inlägg på torsdag eftersom jag är upptagen som funktionär på tjejgåing hela kvällen efter skolan.

Hörs då! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar